Často kladené dotazy

Otázky a odpovědi

  • Proč nakupovat na fajnlekarna.cz ?
  • Jak je zaručena kvalita produktů, které nabízíme ?
  • Nenašel/šla jste svůj lék na fajnlekarna.cz, proč ?
  • Problémy s objednávkou? Jak ji vytvořit ? Vložil/a jste produkty do košíku, ale v košíku je nemáte? Co dělat?
  • Potřebujete nahlásit nežádoucí účinek léčivého přípravku nebo podezření na závadu v jakosti léčivého přípravku ?
  • Kolik zaplatíte za dopravu a jakým způsobem můžete platit ?
  • Kde si můžete vyzvednout produkty osobně ?

Proč nakupovat na fajnLékárna.cz ?

Našim cílem je maximální dostupnost přípravků, výhodná cena a spokojenost zákazníka. Pokud nás kontaktujete, rádi Vám poradíme s volbou vhodného léku, kosmetického přípravku, doplňku stravy a ostatních produktů. Vaše objednávky vyřídíme rychle a s maximální pečlivostí.

Na stránkách státního ústavu pro kontrolu léčiv (http://www.leky.sukl.cz/ ) si můžete ověřit, zda  má  fajnlekarna.cz  oficiální povolení k zásilkovému prodeji léčiv prostřednictvím internetu  vydávané Státním ústavem pro kontrolu léčiv.

 
Jak je zaručena kvalita produktů, které nabízíme ?

Veškeré volně prodejné léky, potravní doplňky a ostatní produkty pocházejí pouze od oficiálních distributorů pro ČR nebo od výrobců. Zároveň nabízíme jen léky, které mají povolení a platnou registraci od Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL).

 

Našimi hlavními dodavateli jsou:

           

Nenašel/šla jste svůj lék na fajnLékárna.cz, proč ?

Našim cílem je maximální kvalita služeb, proto dbáme o rozmanitost, dostupnost  a příznivou cenu našich produktů.  Chceme, aby jste získali maximum informací o všech námi prodávaných  produktech. Každý den  pro Vás vybíráme další nové kvalitní přípravky.

Pokud znáte přímo jméno přípravku, který je běžně dostupný v lékárně a u nás jste ho nenašli, kontaktujte nás na info@fajnlekarna.cz. Objednat si ho můžete i  e-mailem nebo telefonicky.

Problémy s objednávkou? Jak ji vytvořit ? Vložili jste produkty do košíku, ale v košíku je nemáte? Co dělat?

Snažíme se o to, aby fajnlekarna.cz  byla maximálně přehledná. Pokud potřebujete poradits čímkoli ohledně objednávky, prohlédněte si detailní návod Jak nakupovat, kde naleznete odpovědi na většinu Vašich otázek. Pokud ani zde nenaleznete odpovědi na Vaše otázky,  kontaktujte nás na info@fajnlekarna.cz

Potřebujete nahlásit nežádoucí účinek léčivého přípravku nebo podezření na závadu v jakosti léčivého přípravku ?

  • Nežádoucí účinek je nezamýšlená nebo nepříznivá reakce po podání jednoho nebo více léčivých přípravků při normálních podmínkách použití, u níž je podezření, že vznikla v souvislosti s podáním léku.
  • Nežádoucí účinek může být známým vedlejším účinkem léčby nebo se může jednat o dosud nerozpoznaný nežádoucí účinek.
  • Závažné nežádoucí účinky jsou takové, které mají za následek smrt, ohrozí život, vyžadují hospitalizaci nebo prodloužení probíhající hospitalizace, mají za následek trvalé či významné poškození zdraví nebo omezení schopností nebo se projeví jako vrozená anomálie či vrozená vada u potomků.
  • Neočekávané nežádoucí účinky jsou takové, jejichž povaha, závažnost nebo důsledek jsou v rozporu s informacemi uvedenými v souhrnu údajů o přípravku u registrovaného léčivého přípravku nebo jsou v rozporu s dostupnými informacemi, například se souborem informací pro zkoušejícího u hodnoceného léčivého přípravku, který není registrován.
  • Hlásit je třeba i podezření na nežádoucí účinek, protože rozhodnutí, zda existuje vztah mezi nežádoucím účinkem a podáním léčivého přípravku je v mnoha případech velmi obtížné.
  • Pokud máte podezření, že jste se setkal se závadou v jakosti léčivého přípravku, oznamte to, prosím, Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv prostřednictvím internetového formuláře na stránkách Státního ústavu pro kontrolu léčiv, který naleznete na adrese www.leky.sukl.cz/nahlasit-nezadouci-ucinek . Na internetových stránkách naleznete též možnost nahlásit podezření na závadu v jakosti léku.
  • Můžete nás případně kontaktovat a my za Vás provedeme veškeré potřebné kroky k nahlášení nežádoucího účinku nebo nahlášení podezření na závadu v jakosti léku. 

 

Kolik zaplatíte za dopravu a jakým způsobem můžete platit ?

Expedice i dodávka objednaných produktů bude dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším možném termínu. Zásilky jsou vždy kvalitně zabaleny tak, aby se zboží dopravou nepoškodilo. Obvykle se zásilky expedují do 24 hod. resp. do 48 hod po objednání.  Objednávky zaslané v sobotu a v neděli a ve svátky jsou zpracovány vždy následující pracovní den.
Při objednání více zboží, z něhož bude určitá položka nedostupná, či jinak problematická, Vás budeme informovat o možnostech náhrady zboží jiným příp. jiných variantách.Při doručení zásilky si vždy řádně prohlédněte obal a při poškození zásilky vždy sepište s dopravcem protokol a zašlete poškozenou zásilku zpět.
Zboží samozřejmě můžete podle platných zákonů do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit zpět, nepoškozené, bez známek upotřebení nebo užívání, v původním obalu. Peníze Vám budou poté zaslány zpět do 3 dnů na Váš bankovní účet. Poplatky za zaslání budou odečteny z vracené částky.
Zboží vyžadující přepravu za specifických podmínek – např. vyžadující sníženou teplotu skladování nezasíláme.
Na veškeré zboží nabízené v našem e-shopu fajnlekarna.cz je poskytována záruka dle platných zákonů a dle podmínek výrobců. 


Sazebník doručení

Způsob doručení Místo dodání Objednávka
 do 2000,- Kč  
Objednávka
 nad 2000,- Kč    
Osobní odběr v Lékárně Býšť     
Lékárna Býšť 78      
ZDARMA ZDARMA
Obchodní balík Česká pošta Česká republika 89,- Kč ZDARMA
PPL Česká republika 99,- Kč ZDARMA




Využíváme službu "Obchodní balík", který by měl být doručen obvykle následující pracovní den po dni podání. Doručování probíhá mezi 8:00 a 16:00 pouze v pracovních dnech. Z tohoto důvodu doporučujeme si nechat poslat objednávku např. do zaměstnání, kde jste během dne k zastižení. V případě nezastižení odběratele na uvedené adrese, zanechá tomuto vyrozumění o možnosti vyzvednutí zásilky na nejbližší poštovní pobočce.

 

Každý zákazník má možnost v den expedice zboží získat číslo balíku a individuálně se domluvit s přepravcem na převzetí zboží nebo balík sledovat na www.ppl.cz.

Při objednávce v pracovní dny do 18:00 bude objednávka předána vybranému kurýrovi do druhého pracovního dne. Vybraný kurýr ji doručí na adresu zákazníka obvykle do 1 - 2 pracovních dní po celé ČR. Pokud vybraný kurýr nezastihne zákazníka na udané adrese, bude zákazník telefonicky kontaktován se snahou o domluvě náhradního řešení.


Kde si můžete vyzvednout produkty osobně ?

Vaše objednané přípravky si též můžete vyzvednout osobně  v naší lékárně v Býšti čp. 78.


Provozní doba:

Pondělí 7.30 - 12.00 13.00 - 17.00
Úterý 7.30 - 12.00  13.00 - 17.00
Středa  7.30 - 12.00  13.00 - 18.00
Čtvrtek  7.30 - 12.00  13.00 - 17.00
Pátek  7.30 - 12.00  13.00 - 17.00

 

V případě jakýchkoli ostatních dotazů nás prosím kontaktujte na info@fajnlekarna.cz.